למי מתאים המדריך?

  • אם אתם עצמאיים ובעלי עסק קטן​
  • אם אין לכם אנשי שיווק ואתם רוצים יותר לקוחות
  • אם אתם מוצאים את עצמכם מול המחשב ולא יודעים מה ואיך לכותב

שלב ראשון: למי אתם כותבים את המודעה שלכם?

השתמשו בפנייה אישית ללקוח או לאדם אליו אתם הכי רוצים למכור. היו כמה שיותר ספציפיים.
לדוגמא:
מנהלים אנשי מכירות?
בעלי עסק קטן ללא אנשי מכירות?

שלב שני: מה הבעיה שלו?

הכינו רשימה של 30 בעיות שיש ללקוחות שלכם שהם היו ממש רוצים ושמחים לפתור אותן והכניסו זאת למודעה.
זה חלק חשוב ויש הרבה בעלי עסקים שלא הקדישו מחשבה מעמיקה כלפי מה הלקוחות שלהם באמת רוצים.

שלב שלישי: מה הפתרון שאתם מציעים?

הציגו את הפתרון שלכם בצורה משכנעת עם טיעון טוב שמצד אחד ניתן להסכים עליו באופן אבסולוטי ומצד שני יתכן שהלקוח שלכם לא חשב על האופציה הזו לבדו.

דוגמא להמחשה:

"אם את במעגל הדיאטות את בטח מכירה את זה שאם אתמול הפרזת אז היום קיצצת.
ואני יודעת בדיוק איזה מסתכל זה להתחיל כל פעם מחדש דיאטה וכמה משאבים צריך
לגייס לזה. העניין הוא שלא צריך! אחת הדרכים הטובות באמת לקזז זה לא להתחיל עוד פעם דיאטה
אלא להוסיף יותר ספורט, כלל שתעשי יותר ספורט תהיה לך יותר גמישות באוכל.
רוצה לצאת ממעגל הדיאטות ולהיכנס לכושר? השאירי פרטים עכשיו "

ולא לשכוח: להניע לפעולה אחת בלבד

בקשו ממי שקורה את המודעה לעשות פעולה אחת: להגיב? להשאיר פרטים? לשתף? לשלוח לכם הודעה?

 

 

בהצלחה!