שנת 2014 הייתה השנה האחרונה שלי בתחום הקולינרי (ראו תמונה). היו לי ים סדנאות בישול עם התמחות בקולינריה בריאה, טור אוכל במגזין הקולינרי 'בופה',טור בריאות במגזין מנטה, סדרת סרטונים שהפכה אותי למומחית יחד עם אחת החברות המובילות בתחום הבריאות- הייתי על הגל.
כל זה לא קרה סתם, כמה שנים קודם לכן שכרתי יועצת עסקית לתהליך ארוך שלימדה אותי שיווק, מכירות וניהול עסק. התאהבתי במיידית בנושאים הללו עד שהחלטתי החלטה אמיצה, אני משנה כיוון לחלוטין.
החלטתי שאני משנה את כל מערך חיי ומתמסרת לתחום של לשיווק ומכירות.
אני מסתכלת אחורה ואומרת לעצמי כמה אומץ לשנות הכל אחרי שהשקעתי את כול כולי בתחום אחד.
אבל כדי לשנות דברים באופן קיצוני חייבים להחליט מהר, כל היסוס תוקע אנשים לנצח באותו מצב (מוכח במחקרים).
בשנת 2014-2015 לא ידעתי שהחלטה אחת הולכת לשנות את כל מערך חיי ואת מערך חייהם של מאות אנשים אחרים. זה היה התחלה, קצה חוט למה שמתעד להיות הייעוד של חיי. החלטתי שאני אתחיל מלמטה כאשת מכירות ונראה מה יהיה. אז חיפשתי עבודה כאשת מכירות עם תפקיד שאוכל לצמוח בו לניהול והובלה של צוות.
לבסוף, היו לי 2 הצעות על השולחן: הראשונה לנהל מרכז קולינרי ענק, והשנייה, הצעה צנועה יותר להקים מחלקה מ 0 של קורסים לפיתוח מנהלים ושירותיים עסקיים. הייתה שם מחלקה לא מאוישת עם הרבה חלומות לגרום לה להיות מובילה בתחומה בנישה שלה ולגרום לה להיות ריווחית ביותר.
ו-הכל תחת אחריותי. למדתי כל מה שאפשר על ניהול שיווק ומכירות, באתי עם ידע מהעסק הקודם שלי והוספתי עליו עוד ועוד.
באותה מידה יכולתי להתקבל לכל תפקיד מכירות שאתם יכולים לעלות על דעתכם: מביטוח, לתיירות לסלולרי.
רק במבט לאחור אפשר לחבר את הנקודות כפי שאמר ג'ובס – ולהבין מה גרם לי לקחת עוד צעד לכיוון החדש ו- הלא מוכר שבחרתי במקום ההצעה המפלצתית השנייה שקיבלתי.
הרגשתי שהגעתי הביתה, התפקיד היה מותאם ומדוייק עבורי, התחומים היו כאילו נולדתי להם, הבנתי הכל והבנתי ומהר- והתוצאות היו מעל ומעבר למצופה ואכן הם שגשגו וכולנו היינו בעננים.
תוך שנה קיבלתי לידי להוביל קורס מכירות של 20 שעות עם המון הוקרה מצד כל מי שאתם יכולים לחשוב- המנהלים, הלקוחות והקולגות שעבדו איתי.
התחלתי ללמד מכירות ולהפוך להיות חברת סגל מרצים במחלקה שלי, פגשתי מנהלים מכל המינים והסוגים, עם מגוון מחזורי הכנסות, שהיו באים כדי להקשיב לי וללמוד ממני. הם למדו לשפר מערך מכירות, הם למדו לעשות פרי- סייל ולהגיע ליעדים הרבה לפני תאריך היעד, הם למדו איך לנהל את הצוות שלהם במכירות, הם למדו למכור בעצמם, הם למדו איך השיווק מתכתב עם המכירות, ואני הרגשתי סוג של "איש חשוב מאוד".
בשלב כזה או אחר, משהו הטריד אותי. חשבתי שאני משחקת משחק לא הוגן, אני מלמדת אנשים ניהול ומכירות אבל אני בעצמי שכירה. ואז אחרי 3 שנים שעבדתי שם, והתפטרתי ויצאתי לדרך חדשה שהייתה המשך ישיר של מה שעשיתי.
החלטתי לפתוח את העסק שלי מסיבה אחת: לפתור לאנשים בעיות אמיתיות בתחום המכירות ולהשפיע על חייהם לטובה בצורה הכי עמוקה שיש. זה הצעד הטוב ביותר שעשיתי בחיי! היום אני מלווה בעלי עסקים וצוותי מכירות לשיפור התוצאות, יש לי צוות שמשלים אותי בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי, וידאו ומיתוג ואני לא יכולה לחשוב על שום דבר אחר שהייתי עושה בחיים שלי חוץ מזה.
החלטות של אומץ חייבים לקחת מהר- כי המוח האנושי ערוך להסס ולשמור על המצב הקיים. אם אתם מרגישים שאתם יכולים יותר- חובת ההוכחה היא עליכם.