הטעויות של מכירה דרך הזום

שירי מזור

חברת גרטנר צופה ש -80% מאינטראקציות המכירות B2B יתרחשו בערוצים דיגיטליים עד 2025.
בורך, אבל לא אם אתם לא תפתחו את השיטות שלכם כמו שצריך.
ולא אם תמשיכו לבזבז זמן בנסיעות.

תסתכלו רגע לטבלה הזו בעיניים הכחולות היפות שלה.
זה מה שהלקוחות שלכם עושים בזמן פגישת מכירה 🙂

בודקים מיילים תוך כדי שאתם מנסים למכור להם
עונים להודעות ווצאפ בזמן שאתם מספרים איזה מדהימים אתם.
ויש כאלה שאפילו משחקים משחקי וידאו.

אסון.
וממש מעליב.

קולטים?
67% מהעובדים מוסחים במהלך פגישות מקוונות.
55% מודים שבדקו את המיילים שלהם.
ו-51% מודים שהם משתמשים בטלפונים שלהם.

תראו, אני תמיד מסבירה שאם אתם מדברים למישהו, תוודאו קודם שהוא מקשיב.
אז מה עושים?
אין אינטראקציה של פנים מול פנים ואין שפת גוף. ויש אפילו כאלה שהמשבצת שלהם כל כך קטנה ושחורה שלא אפשרי למכור ככה.

וכולנו כבר למדנו שמכירה מבוססת על עוד דברים חוץ מהמילים החופרות שלנו.
מכירה זו חווית לקוח שלמה ולחוויה הבזו צריך להתכונן היטב.

​​תענו לי בכנות, האם הייתם רוצים לשלש את המכירות שלכם?
​בטוח עניתם כן.
והאם הייתם מוכנים לעשות פי 3 יותר פגישות זום ביומיום שלכם?
​ברור שלא!

​​אז מה עושים כדי לשפר?

​הנה 5 הגדולים
​1. אז הדבר הראשון שאני רוצה שתעשו זה לא תעברו את כלל ה 9 דקות עד לשורה התחתונה של המחיר. חברת גונג חקרה והגיע למסקנה הזו. אז תיישמו גם אתם.

  1. אתם חייבים לשמור את הצד השני מעורב ולא משועמם.
    איך? כלל הדיבור הקשבה- (מצורף השקף כמה צריך לדבר וכמה לשתוק כדי למכור)
    עדיין מסתובבים מנטורים שמספרים לכולם שהיחס הוא 30%-70% או 20%-80% או 60%-40%.

    אז לא. היחס הכי טוב הוא היחס הזה. ואני מגבה את הנתון כי עשיתי מחקר בעצמי במך שנה שלמה על עסק שאני מלווה.
  1. תוודאו שאתם נפגשים עם כל מקבלי ההחלטות או האינפולואנסרים שלהם ותדעו גם איך לגרום להם לספר מה היה בפגישה בצורה אטרקטיבית.
  2. תכניסו טכנולוגיה/ משחק/ שאלון אלקטרוני לפגישה, כזה ששומר על העירנות, מגביר את החוויה ומפיל אסימונים.
  3. תרתקו עם סרטון, עדות לקוח או נתונים מספריים שמראים את היכולות שלכם.

ספויילר: רק שתדעו שעשיתי את זה עם חברת וג'טה לשיווק דיגיטלי שמוכרים כמעט רק בזום ושיפרנו ב 30% מכירות. וגם עם לירן שחר שבכלל הוסיף פירוטכניקה מטורפת והסגירות חוגגות בענק.

כיף גדול ואפשרי גם אצלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *