מבחינת הלקוח, על הנייר, כל העסקים דומים. מה ששיגרום ללקוח להבחין במהירות בבידול או בערך שיש לעסק להציע תלוי במידה רבה באיש המכירות אשר מהווה את החוט המקשר בין העסק לבין הצרכן הנמצא בצד השני. איש מכירות מיומן ששולט במתודולוגיה, בשפה ובתקשורת גורם לארגון כולו לפרוח ולשגשג. הכוח והעוצמה הנמצאים אצל צוות המכירות חייבים להיות מנוצלים בצורה הכי אופטימלית שיש, הדרכת מכירות ואימון על בסיס קבוע מהווים קרש מקפצה לעסקים ששואפים לצמוח ורואים בצוות שלהם את המשאב הכי יקר שיש!
ניהול עצמי של אנשי המכירות
אנשי מכירות לא תמיד יודעים לתעדף משימות ולהחליט לבד עם איזה לקוחות מדברים קודם ועם איזה לא. במהלך ההכשרה תעניק לאיש המכירות כלים ודרכי עבודה שהוא ידע לנהל את עצמו בלי שצריך לוודא כל פעולה שהוא עושה ובכך לשמר יחסים תקינים במסגרת העבודה.
שפה אירגונית משותפת
העסקים הכי מרשימים בעולם הם כאלה, שלא משנה אם מי נדבר שם בארגון כולם נשמעים מאותו פס יצור ברמת המקצועיות, הערכים הבולטים ורמת השירות. אם יש פערים בין אנשי צוות או בין הבעלים שנותן את השירות או בין ההנהלה לצוות, זה עלול לייצר פערים ברמת שביעות הרצון אצל הלקוח, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינה שירותית. בהדרכה נכין ביחד שפה משותפת בשיטת המכירה, דרך קבלת לקוח וסיסטם עובד, כך שלא משנה מי מצטרף לארגון- יש דרך סדורה בה הדברים עובדים.
אימון מיומנויות המכירה
כל עסק זקוק לשיטת מכירה מותאמת אישית. בהדרכה תקבלו תסריטי מכירה לכל מצב אפשרי, טכניקות מכירה ותרגול מיומנויות על בסיס שוטף. כל נציג יקבל הדרכה אישית, הקשבה לשיחות הטלפון או התלוות לפגישות המכירה כדי להטמיע וליישם את ההמלצות בצורה הטובה ביותר. ההדרכה היא פרקטית בה מקבלים מסמכים ישומיים לביצוע מיידי.
ניהול המכירה
הקניית שיטות ניהול ומעקב לקבלת תמונה מלאה של ביצועי המחלקה על מנת לדעת היכן הנקודה החלשה או החזקה במחלקה או בצוות. לעיתים מספיק ששיפרו את ניהול המכירה כדי לחולל שיפור מדהים של עשרות אחוזים.
נעים להכיר
שמי שירי מזור, בחמש השנים האחרונות אני מלווה בעלי עצמאיים להגדיל את מחזורי המכירות שלהם. רוצה להכיר אותי עוד? לקריאה אודותיי